یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

آندو: لیگ را با دقت بالا رصد می‌کنیم|بازی جوانمردانه زیباتر است

  • کد خبر: ۲۱۶۶۷۸
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
آندو: لیگ را با دقت بالا رصد می‌کنیم|بازی جوانمردانه زیباتر است
آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد مربیان تیم ملی با دقت و حساسیت بالا درحال رصد و ارزیابی بازیکنان لیگ برتر هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از پایان لیگ بلافاصله اردوی تیم ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد. به همین دلیل نگاه‌ها متوجه لیست آینده تیم ملی است تا مشخص شود چه بازیکنانی به تیم ملی فوتبال ایران فرا خوانده خواهند شد.

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت از بازیکنان جدید به تیم ملی گفت: «تصمیم نهایی درباره اینکه چه بازیکنانی دعوت شوند و یا اینکه چه بازیکنانی از لیست قبلی کنار بروند با آقای قلعه‌نویی است، اما از طرف ایشان وظیفه‌ای به دوش ما محول شده که با دقت و حساسیت بالا بازی‌های محوله در لیگ برتر را رصد و گزارش ارائه کنیم.»


کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «باید توجه داشته باشیم که مربیان تیم ملی بعد از پایان جام ملت‌های آسیا کار خود را برای تشکیل دوباره اردوی تیم ملی شروع کردند و هیچ وقفه‌ای در کار وجود نداشت و ما با انگیزه قبل در میدان ظاهر شدیم. در هفته‌هایی که بعد از جام ملت‌های آسیا برگزار شد، مربیان تیم ملی به تناوب در بازی‌های لیگ برتر حاضر شدند و بازیکنان را زیر نظر گرفتند. ما گزارش نهایی را ارسال خواهیم کرد، اما در نهایت این آقای قلعه‌نویی است که تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.»

بازیکن سابق استقلال درباره برگزاری دربی در روز‌های پایانی سال گفت: «دربی همیشه جذاب و تماشایی است و این بازی هم از همین طور خواهد بود. امیدوارم یک بازی جوانمردانه از آب در آید که همه لذت ببرند. دربی همیشه حساس است و خودم سابقه بازی در این میدان را دارم. امیدوارم تماشاگران یک بازی زیبا را تماشا کنند و هیچ تنشی در این بازی حاکم نباشد.»

تیموریان درباره نقش دو باشگاه مردمی در شکل گیری یک تیم ملی قوی و خوب به این نکته اشاره کرد: «حتما نقش این دو باشگاه بسیار بالا است. شاکله تیم‌های ملی از این دو باشگاه تشکیل می‌شوند. باید قدر دو باشگاه را بدانیم و کاری کنیم استقلال و پرسپولیس تقویت شوند. تیم‌های مردمی را باید مراقبت کرد. امیدوارم که این دو باشگاه به معنای واقعی حرفه‌ای شوند تا فوتبال ما رشد کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->